Obchodní podmínky, zahradní nábytek, zahradní domky, slunečníky, pískoviště

 
Počet kusů: 0 ks
Celkem: 0 Kč
Pokladna | Košík
   
  1. Objednávkou v internetovém obchodě firmy z-raj s.r.o. stvrzuje zákazník svůj souhlas s obchodními a reklamačními podmínkami.
  2. Každá objednávka provedená v systému je potvrzena formou emailu, uvedeného v kontaktech zákazníka.
  3. Objednávku lze zrušit odpovědí na potvrzovací email vložením textu "STORNO" do předmětu zprávy.
  4. O přesném datu expedice je zákazník informován formou emailu a to nejpozději do 3 pracovních dnů.
  5. Zboží je expedováno v den uvedený v informačním emailu a doručeno do 48 hodin poté, pokud není požadováno jinak.
  6. Zboží zasíláme výhradně přepravní službou TOPTRANS, která vyžaduje převzetí zásilky v den doručení zásilky po telefonickém kontaktu řidiče
  7. Veškeré zboží je zabaleno a dodáno společně s fakturou a dodacím listem, který slouží zároveň jako záruční list
  8. Veškeré reklamační podmínky se řídí zákonem 634/92Sb zákona o ochraně spotřebitele, platném znění a zákona 89/2012Sb. Nový občanský zákoník, platném znění
  9. Na veškeré zboží poskytuje Z-ráj s. r. o.  odpovědnost za vady výrobků lhůtu 24 měsíců.
  10. Pokud není přiložen záruční list slouží k tomuto faktura či dodací list s přesným datem prodeje výrobku
  11. V případě zjištění závad či nesouladu s objednávkou je zákazník povinen nahlásit tuto skutečnost nejpozději do 3 pracovních dnů formou emailu doručeného na adresu zahradniraj@zahradniraj.cz kde uvede přesný popis závady, v případě poškození provede dokumentaci.
  12. Prodávající je povinen do 3 pracovních dnů poskytnout informaci o formě vyřízení reklamace.
  13. Případné reklamace se uplatňují v sídle firmy z-raj s.r.o.,Mariánské nám. 79, 686 01  Uherské Hradiště, IČO: 28318005 a to zasláním zboží, nejlépe v původním obalu a nepoškozeném stavu, jakýmkoliv způsobem kromě dobírek, které nebudou převzaty. Oznámení o reklamaci lze provést jakýmkoliv způsobem a to na tel. 777 686 655 nebo na zahradniraj@zahradniraj.cz
  14. V zákoné lhůtě 30 dnů bude výrobek opraven, vyměněm poškozený díl či dodán nový kus.
  15. V případě vrácení částky za nákup, bude toto řešeno formou dobropisu a převodu částky na účet zákazníka
  16. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, neodbornou montáž či zanedbání doporučené údržby.
  17. - Odstoupení od kupní smlouvy na které má zákazník právo dle zákona, se řídí ustanovením §1829, §1831 odst. 2, § 1832 odst. 1 a § 1833 zákona č. 89/2012, Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
    Od kupní smlouvy lze do 14ti dnů, od převzetí zboží, bez udání důvodu, odstoupit.
  18. Spotřebitel má dle zákona O ochraně sptřebitle č. 634/1992 Sb., ve znění poozdějších předpisů právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Předností mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je jeho rychlost a bezplatnost, přičemž cílem řízení je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. Věcně příslušným subjektem je v případě sporu mezi prodávajícím (z-ráj s. r. o., IČ: 283 18  005, se sídlem Mriánské náměstí 79, 686 01 Uherské Hradiště) a spotřebitelem Česká obchodní inspekce se sídlem: Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, int. adresa http. www. coi. cz.
Copyright © 2003 - 2018 Zahradní ráj & Powered by GALANCE Web Publisher ver. 3.5.0
 

Valid HTML 4.01 Transitional